[Square] [Akce] Huslenky 2007

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Úterý Únor 20 07:04:52 CET 2007

Frantisku, urcite je desitka cislem vyrocnim a vyznamnym - je to
totiz prvni dvouciferne cislo v historii klubu. Vem v potaz,
kolik ruznych tanecnich seskupeni bidne zhyne, aniz by se
toho dvouciferneho cisla dockalo. On i tanecnik, ktery ma za
sebou 10 let tancovani se muze smele oznacit za veterana
a kdo ma za sebou 15 let tancovani, tak ten uz je tanecni
fosilii.

Miloslav Maly