[Square] [Akce] Huslenky 2007 ....v zadnem pripade ne o.t.

jenda na kalenda.cz jenda na kalenda.cz
Úterý Únor 20 09:07:53 CET 2007

Moji mili,

    rovnez mam kladny vztah k prvocislum. A KULATINY s nimi spojuju daleko
radeji, nez x=(N, (x mod 5)=0). Ale az ted mne napadlo, ze je tomu tak
proto, neb v prvni stovce mi prvocisla davaji daleko vetsi moznosti
ODKULIT se vlivem pusobeni dvaapadesatkoveho Boziho pozehnani, nez je
tomu u pry KULATYCH nasobku 5.

  S pozdravem  Ogari, brchajme sa !   ml.jenda