[Square] PAC

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Leden 11 08:58:11 CET 2007

> dobra organizace – ale tady bych mel prece jenom jednu
> kritickou pripominku, nebo spise prani:
> V nedeli na nas, A1 myslim, vysla jen jedna hodina - to se mi
> skoro nevyplati dat tisicovku za nocleh (pri provizornim
> spani na nafukovacce riskuju, ze mne z ni druhy den rano bude
> muset zvedat autojerab a uz si nezatancuju vubec). Neslo by
> to zorganizovat tak, ze v tu nedeli by kazda skupina (myslim
> A1 a A2) tancovala dvakrat, budto prodlouzenim o hodinu nebo
> zkracenim jednotlivych sekvenci?

Bohuzel neslo. Zasah do programu by znamenal budto ubrani
casu pro vyuku A2 (takto je to 1:1), nebo kolizi s jinymi
programy - budto kolize Plus x A1 nebo kolize A1 x A2.
V soucasnosti je program sestaven tak, ze tanecnici na techto
programech mohou vyuzit prakticky kazdou minutu, pokud to
fyzicky utahnou. Ostatne

Moznost prodlouzeni o hodinu by sice byla, ale vem to take
z hlediska calleru - ta hodina navic se zda sice jako prkotina,
ale pro toho, kdo za mikrofonem stal cely vikend, je to
docela zahul. Kazdy caller je v nedeli ve 12:00 rad, ze je konec
a ze se mu podarilo nepadnout na drzku. Na standardni akci
malokdo ucinkuje vic nez 5 hodin, na teto akci je to 14 hodin.
Vladu Andrise ceka po skonceni akce par set kilometru
za volantem a me zase organizace uvedeni skoly do predchoziho
provozuschopneho stavu.

To stridani vyuky A1 s A2 me pripada dost nestastne - byl bych
radeji, kdyby se nejdrive ucila A1 cely vikend, pak se o mesic
pozdeji udelal vikend s procvicovanim kompletni A1 a pak se
totez zopakovalo s A2. Jenze to obnasi 4 vikendy a do prazdnin
mame bohuzel moznost udelat uz jen tri vikendy.

Takze i na unorove PACce zustane program stejny.

> Ucast  kolem 60 lidi byla tak akorat, ale par navic by
> neskodilo, tak 10 az 15, ubylo by problemu s kompletaci
> ctverylek.

Po vanocich, silvestru a v dobe, kdy na vetsinu SD akci jezdi
tak okolo 20 - 30 lidi to byla docela slusna ucast.

> V druhe hale jsem tancil MS jen jednou, (coincidence s A1) na
> rakouskeho callera – jmeno si nepamatuju – a byl to dobry
> tanec, coz se o Plusu tamtez rict neda. Do ctverylky, ktera
> by se aspon jednou za cely tip nerozpadla, jsem se dostal
> snad jednou. Bylo to definovano jako procvicovani, ale
> trpelivy Vlada byl obcas nucen zmenit zadani na vyuku. V
> nedeli byla ale uroven prece jen o poznani lepsi.

> Frantisek Vlcek

Stale stejna bolest - tanecnici kteri precenuji sve
schopnosti. V listopadu jsem pri vyuce Plusu nekterym
tanecnikum doporucil zustat na programu Mainstream,
totez jsem udelal tento vikend pri vyuce A1 - nektere
jsem poslal zpet na Plus. Jiste sis vsiml, jak to
na A1 proridlo.
Co ale mohu delat s temi, kteri jsou presvedceni ze Plus
nebo A1 umi a na kazde akci se na tento program postavi
do ctverylky? Kdyz je vyhodim na teto akci, na jinych akcich
se do te ctverylky stejne postavi - tudy proste cesta nevede.
Jedinou moznosti je natlouct to do nich jak to jen jde.

Jeste bych rad upozornil na jednu vec. Na techto akcich
se deji veci v SD naprosto nezvykle - budicek v 8:00, vecerka
kratce po pulnoci v 0:30, zacatek tancovani v sobotu i v nedeli
od 9:00. Vsem pochybovacum ze by to mohlo fungovat mohu
vzkazat - funguje to velmi dobre :-)). A uz hodne dlouho.
V letacich na akce mame napsano, ze je to akce vyukova
a je urcena tem, koho SD stale bavi. Tem budicek ani vecerka
problemy nedelaji, ostatni maji prilezitost si zaflamovat
na jinych akcich.

Dalsi vyukove a procvicovaci akce delame 2. - 4.2 a 2. - 4.3
(tato bude rozsirena o Student party).

Vsechny zajemce o tancovani radi uvitame a soucasne bychom
byli radi, kdyby se o sve ucasti zminily telefonicky, mailem,
nejlepe vsak by bylo zaregistovat se na www.lariat.cz v sekci
vybrane tanecni akce. Velikost pronajatych prostor na prespavani
je zavisla na mnozstvi prihlasenych ucastniku. Neprihlasenym
tanecnikum se v pripade prostorove nouze stane, ze misto
ve tridach budou spat na chodbe, coz nemusi byt vzdy zcela
prijemne.