[Square] Prosba

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Čtvrtek Březen 8 08:54:49 CET 2007

Mily Dingo, mili tanecnici, prave padl navrh v nasem klubu Tarantela, ze bychom meli klubak v stejnem terminu jak uz maji klubaky v Brne (viz dole) i v Praze (s Vranou). Ja chci do Brna a Maruska do Prahy. Proto Vas poprosim, abyste podporovali termin naseho klubaku v 14.4. tim, ze byste mi napsali, ze je ten termin pro vas prijatelny a ze byste eventuelne za nama prijeli. Ono totiz se u nas domniva, ze se nikoho tyden pred Convention nikam chtit nebude. Dekuji predem za ozvu, Jessica