[Square] ZOOM

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Březen 13 10:42:20 CET 2007

     Ahoj,

   po nechutnem zpozdeni konecne vysel ZOOM, a byl rozeslan
predplatitelum (aspon elektronicky, kdo mate verzi papirovou, dostane ho
behem nekolika dnu, na postu jdu odpoledne).

   Pokud nekomu jeho vytisk nahodou nedorazi(l), ozvete se, prosim -
okamzite vyresime a chybu napravim.

   Pristi cislo vyjde na Convention, a melo by byt k dispozici pro
kazdeho ucastnika. Protoze to bude polojubilejni 15. Convention, je tema
tohoto cisla jasne - historie Convention.
   S tim souvisi i prosba, kterou mam zejmena na organizatory predeslych
Convention: potreboval bych od vas pomoc - nejake zakladni informace ci
vzpominky na tuto akci. S nekterymi jsem se uz potkal a domlouval, ale
bohuzel nikoli se vsemi.
   Pokud budete ochotni mi pomoci, prosim, ozvete se mi, a domluvime se
na dalsim.

   Zdravi
        Petr Dusek