[Square] něco navíc

bendova na apnet.cz bendova na apnet.cz
Čtvrtek Květen 3 14:04:20 CEST 2007

Ahoj všichni,

po Convention pravidelně sleduji poštu a příspěvky k tancování square.

Chci se vrátit zlehka k ostravské akci. Byli jsme moc spokojení a jako
František Vlček i já jsem při odchodu a poděkování pořadatelům řekla
Jirkovi "Rogalevičovi", že tato akce může být i "kontraproduktivní", chci
říct, že další kluby mohou mít obavu z pořádání po tak vysoké laťce. Také
jsem si přečetla chválu o zapojení dalších způsobů tancování - hala pro
klasické country a line dance. Sama si s chutí tyto tance zatancuji a jsem
ráda, že tato příležitost je. Následek byl však takový, že Square
tancovalo méně lidí, a proto vznikl i větší problém se stálými
čtverylkami. Bylo méně tanečníků a tedy méně možností vyhnout se těm
slabším.

Z Ostravy jsem odjížděla v neděli po 13 hodině.  Tancování venku bylo
příjemné, ale scházelo mi závěrečné tancování tzv. squerových blbinek. Při
příchodu zpět jsem několikrát šla do haly, kde se tancoval MS, ale na
place byla jen jedna čtverylka a navíc 2-3 tanečníci. Dost účastníků se po
návratu balilo, jedlo a odjelo. Scházela mi euforie se závěrečného
prohánění nás tanečníků nekontrolovaně (pro nás tanečníky) po celém sále,
zpívání squaerových písniček .... a následování jednoho squaerového typu
za druhým. Možná ale, že toto proběhlo ve chvíli, kdy jsem se rozhodla pro
odjezd.

Tančení venku bylo příjemnou změnou. Nevím však, zda skoro půlhodinová
cesta tam a zpět a malý zájem okolojdoucích (v neděli dopoledne je v
ulicích velmi málo lidí) splnilo představy pořadatelů. Z nabízených
možností si asi lze vybrat jen jednu a tak rozhodně nereptám.

I přes uvedené připomínky moc a moc děkuji pořadatelům. Nechtěla jsem o
nic přijít a ke konci mne pořádně bolely nohy ale to potancování " mňam,
mňam".

                                        Příjemný den přeje Dana -
Cloverleaf Opava