[Square] Convention

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Květen 4 06:08:51 CEST 2007

Gabriela Javůrková wrote:
> No to me tesi, ze nekdo vyslovil tu myslenku, kterou jsem se snazila
> podvedome vsem vnutit. Prijde mi take lepsi a jedine reseni bourace ze
> ctverylek bez kompromisu vyhodit, nebo poslat na nizsi level

   Jenze tady nastupuje prave to, ze tohle rekne jeden az nekolik malo
lidi, kteri se tak zaradi do skatule "nejakej divnej, ale hlavne
namyslenej", pripadne obecnejsi skupiny "blbej".

   Mozna by nebylo od veci dohodnout si nejaky badge "vyhazovac" (co by
na nem mohlo byt? Treba pohlavkujici panak), ktery budou nosit ti, kdo
se neboji vyhazovat (a myslim, ze takovy badge by se nosil casteji nez
klubovy:-)). Ony se ty nejhorsi pripady rychle pouci, ze od lidi s
timhle badgem hrozi nebezpeci, a zacnou se jim vyhybat sami :-)

> A je-li mozne, aby jeden clovek zpusobil, ze dalsich 7 radeji na akce
> prestane jezdit, aby se jim uz nic podobneho nestalo, rekla bych, ze
> tady by etika mela jit stranou.

   Gabi, to prece neni pravda! V takovem pripade nesmi jit etika
stranou. V takovem pripade musi etika velet jit do akce. Pokud to
nedela, tak to neni etika, ale pokrytectvi.