[Square] Uzavrene ctverylky

Otakar Kverka o.kverka na iol.cz
Čtvrtek Květen 3 22:46:37 CEST 2007

Promiň, že s tebou komunikuji. Máš s tím problém? Mám jen trochu jiný
názor, ty tomu ovšem říkáš "neochota" a "antipatie"... Pokud vyžaduješ
jednotnou linii danou ústředním výborem, měl bys zrušit celou diskusi a
místo ní vydávat vyhlášky a oběžníky. Sorry...

Já jen upozorňuji na tendence, které si možná tanečníci, kteří neznají
staré americké zdroje square, ani neuvědomují. Nevidím na tom nic
špatného.

Já znám několik countryových babiček, které bych k tanci asi nevyzval,
když ale na mě vyjdou po prostřídání partnerů, naučí mě docela dost. Je
to jen zábava a legrace, víš... A i ten největší nemotora může být fajn
člověk.

tak čau a člověče, nezlob se....
Ota Kverka

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On
Behalf Of Martin Podlaha
Sent: Thursday, May 03, 2007 10:26 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] Uzavrene ctverylky

Square v sobě nemá náhodné promísení partnerů obvyklé v americké
tradici? To je škoda, s náhodným partnerem se člověk hodně naučí.

Ota Kverka
Jojo, s nahodnym partnerem se clovek hodne nauci. Obcas taky neco
pochyti,
totiz vlastne spis neco chyti... a kdyz ma smulu, tak uz se toho do
konce
zivota nezbavi. Ona ta promiskuita ma i sve negativni stranky.

Ale mozna by se hodilo, aby do teto konference nebyli zapojeni ti, kteri
jiz
mnohokrat prokazali zasadni antipatie a neochotu pochopit smysl a
princip
toho co vetsinu z nas bavi.

Just my two cents....

Martin "Pavouk" Podlaha