[Square] Uzavrene ctverylky

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Květen 4 06:49:54 CEST 2007

Otakar Kverka wrote:
> Promiň, že s tebou komunikuji. Máš s tím problém? Mám jen trochu jiný
> názor, ty tomu ovšem říkáš "neochota" a "antipatie"... Pokud vyžaduješ
> jednotnou linii danou ústředním výborem, měl bys zrušit celou diskusi a
> místo ní vydávat vyhlášky a oběžníky. Sorry...

   Jediny, kdo tady vydava obezniky, jsi ty. My se bavime o tom, jak
resit veci, ktere se vyskytuji v nasem tancovani. Ty do toho kecas z
pohledu Neznalka.

> Já jen upozorňuji na tendence, které si možná tanečníci, kteří neznají
> staré americké zdroje square, ani neuvědomují. Nevidím na tom nic
> špatného.

   Ne. Ty zvanis nesmysly. Asi jako tvrdit, ze SD je nesmysl, protoze
vychazi z chuze, ale tanecnici se pritom porad pohybuji na nekolika
metrech ctverecnich. Nikam tedy nedojdou, nic nevidi, jenom nesmyslne
tapou na miste. To je preci nesmysl, musite chodit ven, do prirody, na
nakupy, ... To je to spravne tancovani, ne chozeni v jedne mistnosti.
   Verim, ze nejsem sam, kdo tve prispevky vnima podobne jako ja.

   Mozna zacnu uvazovat o tom, ze je cas znovu nahodit antikverkovky stit...