[Square] Uzavrene ctverylky

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Květen 4 06:42:44 CEST 2007

Otakar Kverka wrote:
> Je docela poučné číst tuhle diskusi - square se vydal směrem od kvalitní
> ověřené tradice, a postupně se zbavuje řady dobrých věcí - nejdřív
> setřásl kvalitní muziku, a teď se zřejmě zbavuje úctyhodné americké
> tradice respektu k "cizím" příchozím.

   Vis, co pri pozaru v Herspicich, rekli hysterickemu henlainovci
Havrankovi halekajicimu "Hilfe, hilfe, hori hakenkreuz"? Dovoluji si ti
rici totez.
   Nevis, o cem meles. SD setrasl ten balast, ktery na hezke country
muzice strasi, a pridal si i hudbu, ktera se libi i v te Americe, jenom
neni tak proflaknuta jako country.

> "Pravý" Američan přistupuje k neznámému člověku s velkým respektem,
> otevřeností a přátelstvím, každému dá šanci a hodnotí až posléze.

   Opravdu? Tak mi vysvetli, proc kdyz prijde bezny American do banky
zadat o uvar, tak se zkouma jeho kreditni historie, a pokud neni zadna,
je to pomerne negativni signal.
   My navic nemluvime o tom, ze nekdo prave prisedsi nema sanci. My
mluvime o lidech, kteri maji tu "kreditni historii" hodne spinavou, vis?

   Moudry clovek si nejdriv precte, o cem je rec, nez zacne placat sva
moudra.

> Uzavřené "elitní" čtverylky jdou proti této tradici - součástí původní
> tradice je střídání partnerů při tanci, aby se všichni poznali, všichni
> jsou si rovni.

   Kecy. Zkus si nejdriv neco - aspon malicko - zjistit, nez zacnes
zvanit. Pokud to udelas, budes vypadat jako o neco mensi pitomec.

> Uzavřené čtverylky - to je to pravé české "dobrý je ten, se kterým
> se znám 50 let, koho neznám, to je potenciální nepřítel".

   Pokud se na teto diskusi s nazorem vytasi nekdo, koho neznam, beru
jeho slova stejne vazne jako u lidi, kteri uz maji leccos za sebou. I od
novacka se lze leccos dovedet.
   Pokud se v rubrice SENDER mailu objevi jmeno Otakar Kverka, vim, ze
to bude nazor nesmyslny, vychazejici z absolutni neznalosti reality,
ideologickeho (skoro az tridniho) pohledu na vec (SD=spatny).

   A podle toho reaguju. Na nazory lidi, ktere neznam jako idioty,
reaguju slusne.

> Mě osobně tancování se začátečníky baví, je to velmi zábavné. A taky je
> něco naučím, a z toho mám dobrý pocit. Uzavřené čtverylky jsou velmi
> egoistické, podle mě je to dokonce velmi nezdvořilé.

   Nezdvorile a egoisticke, rikas. Je tedy zdvorile kazit lidem okolo
sebe zabavu, ale je nezdvorile se nad tim pohorsovat. Je projevem
altruismu oblazovat lidi okolo sebe svou totalni ignoraci, ale je
egoisticke chtit se pobavit.

   Zajiste je velmi egoisticke pozadovat, aby za volant kamionu usedali
pouze lidi, kteri aspon obstojne znaji pravidla silnicniho provozu. Ze?

   Neomlouvam se za zamerne zvoleny ton tohoto mailu.