[Square] Uzavrene ctverylky

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Pátek Květen 4 07:35:50 CEST 2007

Ahojky,
Ve vyukovem SD rad ucim zacatecniky, a take jim rad pomuzu ve ctverylce.
Pokud si chci ale zatancit, nebavi me tahat nekolik lidi z tech osmi a neuzivat si (zejmena na kvalitni callery) kombinace.
Coby totalni nepritel klasickeho Country tancovani (ironie :-) ) me napada nasledujici odpoved - klasicke country je totalni "Stupid Dance" (= par figur, mene jak 10, neustale stejne kombinace, vsechno porad dokola, zadne premysleni). Tohle muze tancovat i clovek, ktery ma IQ houpaciho kone a dokaze si tech 10 figur zapamatovat, nehlede na to, ze i to se napovida behem tance.
Ve SD je treba ale jiste inteligence a predstavivosti, aby byl tanec zajimavy.
A ackoliv pises o uzavrenych ctverylkach a Americanech radoby zasvecene, pripojuji se k nazoru, ze nevis o cem je rec.
Preji pekny den
Benitto