[Square] názor

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Květen 7 10:55:57 CEST 2007

Tak jo, slecna (resp. pani), co zacala celou tuhle debatu, to vzdava. Ze nelze vuci bouracum projevovat nejakou toleranci, protoze to jsou lide, kteri svou bezohlednosti kazi radost z tancovani vsem okolo sebe, o tom snad nikdo nepochybuje. Elitni tanecnici budou mit bud dost stesti a dostanou se do nejake elitni ctverylky, ze ktere pak uz cely vecer neodejdou a budou jedini, kdo si zatancuje podle svych predstav, nebo budou mit smulu a v situaci, kdy bude celkem treba jen 14 lidi, tech zbylych 6, byt elitnich, nebo v lepsim prumeru, zustane sedet. Bouraci mozna pak odejdou na nizsi level v nadeji, ze to tam pocetne vyjde lepe a budou to kazit nekomu jinemu, ale s nimi odeje i par "nevinnych obeti".  Kdysi jsem si myslela, ze na round je hloupe prijit solo, protoze neni lehke si sehnat partnera, ale jak vidno, square je asi horsi, protoze tam k sobe potrebujete sehnat nejen partnera, ale pak jeste neelitnich 6 lidi, kteri by vas vzali na milost. Nerada bych, aby to tu znelo jako narek zhrzene tanecnice. Ja celkem nemam az takovy problem se zapojit, paklize neni nejaka extremni situace, jak jsem popsala vyse. Ale nemohu opustit svuj nazor, ze pristup "my jsme si udelali elitni ctverylku a nikoho uz sem cely vecer nepustime" mi neprijde ani kamaradsky, ani jako nejlepsi varianta, chce-li square tanecniky spise prilakat, nez odradit.
Tak vzhuru do bezvedomi!
Gabi