[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Květen 7 11:33:15 CEST 2007

> Koukam stala se nam z toho two men show :-)

:-) Jo jo, vyuzivam posledni hodiny, kdy Ti muzu napsat, nez zmizim na tyden a
budes mit one man show :-)

> Souhlasim s tim, ze tvoje reseni je funkcni jako prevence proti bouracum.
> Ovsem jen do urciteho mnozstvi lidi, rekneme to 10. Mozna do dvou
> ctverylek, pak uz urcite ne.

Jo, ten muj system ma limity, to je jasne. Ale:

1. ja dal ten svuj system jako ukazku jineho reseni a ze je oproti kartickam
   vyrazne citlivejsi. Muzes vymyslet jine lepsi nebo tohle vylepsit.
   Byla to ukazka, co me bezesporu nekolik let fungovalo. Nic vic.

2. ten system ma limity dva: jeden pro tu "primarni" skupinu, kterou znas primo
   Ty. Druhy pak pro ty "zname znamych" - lidi, ktere sice neznas, ale zna je
   nekdo z te Tve skupiny a zaruci se za nej, ze umi. Tech bude uz v souctu
   urcite pres sto. Nebo jeste vic. A uz sto je vic nez osm. Takze nemate
   statickou ctverylku.

3. Tobe jde preci o to si dobre zatancovat. A dalsim zase o to, aby nemeli
   pocit, ze jsou odstrceni. A to takhle oboji splnis i presto, ze nemas v te
   skupine vsechny lidi v CR. Ja to praktikoval v dobe, kdy bylo v ceskem SD
   vic lidi, a fungovalo mi to. Na kazde akci jsem nasel dost znamych, kteri
   zase meli zname. A jeste jsem udelal "akci v akci", kde jsem poznal dalsi.
   V nedeli jsem nevedel, s kym tancovat driv. A neznam nikoho, kdo by si na me
   za celou mou tanecni karieru stezoval, ze se stranim ve staticke ctverylce.
   Fakt ne. Takze jsem oba dva ukoly splnil i se svym nedokonalym resenim, a to
   v dobe, kdy bylo v CR mnohem vic aktivnich tanecniku.

Proste ucelem je vyclenit tech par obavanych nez vyclenit vsechny a jen par
"proverenych" k sobe pustit. Navic drtiva vetsina lidi "vyroste" v lepsi
ctverylce o nekolik trid. Cimz jim stoupne sebevedomi a zase budou tancovat
lip. A hlavne ziskaji motivaci neco delat. A ty ziskas dalsi lepsi tanecniky.
Vetsina lidi nema problem s inteligenci nebo pohybem. Square je neuveritelne
jednoducha zalezitost, ackoliv squarerari si mysli opak. Jde jen o motivaci a
sebevedomi. Ale to vsechno ty musis znat z callerske pozice, ne? Kdyz das
tanecnikum sebevedomi a motivaci neco delat, tak Ti taky zacnou slapat jinak.
Ja jenom nemel na to byt caller (neumim zpivat ani pracovat s hudbou), tak jsem
to resil takhle "z lidu".

Ja na tom vidim jine zadrhele:

Problematicke byly hlavne male interni akce jednoho klubu atd. Tam jsem
okamzite narazil: nemel jsem dost pestrou skladbu lidi a navic lidi okolo me
meli zazite "stereotypy" a presvedcit je, ze neco jde, kdyz nemam nikoho na
podporu, to bylo temer nemozne. To mas jako kdyz prijedes callovat do neznameho
klubu.

Hlavni problem je ale vysoka vstupni bariera. Musis nekolik mesicu na tom makat
nez se dostavi prvni vysledky. Pak uz to jde vyborne dokud nevypadnes. Coz je
prave muj problem. Docela me mrzi, ze jsem vypadl natolik, ze bych ted
potreboval zase nekolik mesicu, ktere nemam. Musim rict, ze nejradsi bych Ti to
ukazal v praxi :-) Svrbi me ruce...

Milan Vancura