[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Květen 7 10:50:32 CEST 2007

Koukam stala se nam z toho two men show :-)

Souhlasim s tim, ze tvoje reseni je funkcni jako prevence proti bouracum.
Ovsem jen do urciteho mnozstvi lidi, rekneme to 10. Mozna do dvou
ctverylek, pak uz urcite ne.

> tim, ze system bourace podporuje, podporuje i pocit potreby statickych
> ctverylek.

Ono to totiz neni tak, ze by nejaky system bourace podporoval a jiny ne.
Je to o tom, ze clovek je tvor chybujici a nesoudny.

SD je masova zalezitost a jako takova ma nejake atributy. Neznam cloveka,
ktery by rekl, ze na TV Nova jdou skvele porady. Ale ma nejvetsi
sledovanost. Neznam cloveka, ktery by rekl, ze Blesk jsou seriozni noviny.
Ale jsou nejprodavanejsi denik. A konecne neznam cloveka, ktery by o sobe
rekl, ze je bourac. Vsadim se, ze i nejznamejsi lariati bourac je
presvedceny o tom, ze tancuje dobre.

Vzdycky je to totiz chyba nekoho jineho. Bourac uvazuje stylem: MY jsme se
rozpadli, CTVERYLKA se rozpadla, CALLER je moc tezky, ted MU nebylo
rozumet.... ale ja to Motivate fakt umim. Postavte mi vlny, reknete ted a
ja ho zatancuju. Takova je mentalita lidi.

Tim jsem chtel rict, ze pokud se i ten Milanuv system rozsiri, bude v nem
tolik lidi, ze se zacne projevovat masovy efekt a ruznorodost lidi.
Delame-li masocou zabavu, musime se smirit s tim, ze jsou mezi nami
studenti MIT stejne jako zaci zvlastni skoly. (by the way vsadim se, ze
student MIT si bourace predstavuje odlisne nez treba ja)

Problem je totiz v tom, ze neni zadne exaktni meritko na definovani
bourace. A pak je nutne se s nimi smirit a maximalne je motivovat k tomu,
aby na sobe pracovali. Snazit se je vyeliminovat je marny boj.

David