[Square] názor

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Květen 7 12:14:23 CEST 2007

> Ale jiste Davide, ja tady jsem. Na akcich se uz moc neobjevuji, ale tvuj
> dotaz je formulovan bez casoveho omezeni: "Udelal to nekdy nekdo?". A v tom
> pripade se tedy halsim. Kdysi, kdyz jsem se po akcich vyskytoval casteji

Ja muzu dodat pribeh z druhe strany: kdysi na Tech Squares weekendu (plusova
akce kus za Bostonem, bez karticek, bez pevnych paru - proste jako v Cechach)
se mi do ctverylky postavila takova silnejsi velmi neupravena divka majici na
badge misto jmena prezdivku "Sleepy". Byla hodna te prezdivky. Hruza.
Po tipu se mi za ni prisli organizatori osobne omluvit, ze jsem s ni musel
tancovat (byl jsem preci jen host z daleka) a od te doby az do konce vikendu
jsem ji nevidel. Naprosto netusim, co s ni provedli, tancovali jsme na farme a
kolem byly jen lesy a jezero :-))

Milan Vancura