[Square] názor

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Květen 7 12:24:09 CEST 2007

>Parkrat se mi stalo ze jsem nekdy i nahlas dal pri tancovani najevo ze do te ctverylky nejak nepatri...stejne to nepomohlo. .. A pokud je akce kde na vyssi level se jako prvni postavi prave ten bourac, je problem, zvlast kdyz je jen jedna ctverylka...
>Pyro

Prave. V pripade plneho salu se snizuji sance ze narazite na bourace. Kdyz vite, ze to je jeden z deseti lidi na parketu a je nejaktivnejsi, tim spis, kdyz se podari postavit ctverylku bez nej, chapu, ze se snazi nerozejit, aby se bourac nevratil. Priznavam, ze ja osobne jsem si netroufla nikomu neco rici, neb sama nemuzu na svuj vykon zatim 100% vsadit a necitim se k tomu byt opravnena. Ale na jednoho konkretniho (myslim, ze se jmenuje Jirka a je bouracem pomerne znamym) jsem se ptala a bylo mi receno, ze byl jiz nekolikrat upozornen, ba dokonce vyhozen z klubu, ale nezabralo to. Tady uz pak neni co dodat.
Gabi