[Square] Mala poznamka

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Květen 7 12:51:35 CEST 2007

Bohuzel bloky daneho typu, na ktery clovek prijde a o kterem si mysli, ze ho nejvic potrebuje procvicovat, byvaji tak po 2 hodinach, takze kdyz se najde pri 14 lidech ctverylka, ktera zustane byt jen hodinu stat na svych mistech, i pulka promarneneho bloku zamrzi, kdyz pominu, ze slabsi povahy pak radeji odejdou zkusit jinou halu, protoze je prestane bavit cekat, zda ctverylka v pristim typu prestane byti statickou, ci ne.
Gabi