[Square] názor

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Květen 7 17:58:45 CEST 2007

Gabriela Javůrková wrote:
> Tak jo, slecna (resp. pani), co zacala celou tuhle debatu, to vzdava.

     Mila slecno, resp. pani :-),

   to je presne to, co NIKDY udelat nesmime. Vzdat to. Ja naprosto
chapu, ze postesknout si na staticke ctverylky a dostat nazor, ze jsou
vlastne spravne, je dost krute. Vim to. Je to krute, a pro mene zname i
nezaslouzene - jak k tomu prijde nekdo, kdo je vyrazne lepsi nez ja, ale
neni tak znamy, ze musi postavat v koutku, zatimco ja si uzivam?

   Ale mam jiny navrh: pokud se nam podari dat dohromady uderny oddil
"dopadajici jako zelezna pest delnicke tridy" (ten citat z Urvalka je
nekdy docela uzitecny) na hlavy bouracu, mame sanci.
   Nekdo to tu uz psal: pokud mu bude nadavat jeden clovek, bude za
idiota nadavajici. Pokud se na bourace vrhne cela sestava, melo by to
stacit na dopravu k nejblizsimu jezeru, i kdyby se uprostred Sahary
tancilo.

> [...]
> budou mit smulu a v situaci, kdy bude celkem treba jen 14 lidi, tech
> zbylych 6, byt elitnich, nebo v lepsim prumeru, zustane sedet. Bouraci
> mozna pak odejdou na nizsi level v nadeji, ze to tam pocetne vyjde lepe
> a budou to kazit nekomu jinemu, ale s nimi odeje i par "nevinnych
> obeti".  Kdysi jsem si myslela, ze na round je hloupe prijit solo,
> protoze neni lehke si sehnat partnera, ale jak vidno, square je asi
> horsi, protoze tam k sobe potrebujete sehnat nejen partnera, ale
> pak jeste neelitnich 6 lidi, kteri! by vas vzali na milost.

   Ani nevis, jak moc te chapu. Jak ja bych rad videl to, ze staticke
ctverylky zmizi i z nemilosrdnych bloku, protoze je nebude potreba. A
prave to, ze se najde vic lidi ochotnych vyhazovat, muze byt cestou.
Nebo i poradani uzavrenych akci jen pro zvane, tam take nemaji smysl.

   Co myslite - povede tahle debata k necemu, nebo se za mesic zase
pojede podle stareho?

> Ale nemohu opustit svuj nazor, ze pristup "my jsme si
> udelali elitni ctverylku a nikoho uz sem cely vecer nepustime" mi
> neprijde ani kamaradsky, ani jako nejlepsi varianta, chce-li square
> tanecniky spise prilakat, nez odradit.
> Tak vzhuru do bezvedomi!

   Gabi, velmi rad se s tebou potkam ve ctverylce. Stane-li se to,
pripomen se mi - po mailu se mi komunikuje velmi casto dost spatne,
protoze nevim, koho si pod jmenem mam predstavit. Ma velika chyba, ja vim.