[Square] názor

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Čtvrtek Květen 10 09:48:11 CEST 2007

Pry me na te fotce neni poznat. No to je prece ucel, aby me ty zbesile davy nenasly........-:)). Nasla jsem jeste jednu, snad trochu lepsi. Tez z Lariati sbirky- jinde jsem se nenasla vubec. Tvarim se tam tedy inteligentne, jako vzdy, ale alespon je mi trochu lepe videt do ksichtiku. Nicmene kdyz budete hledat mensi silnejsi postavu a blondate kudrny, tak se asi moc nespletete. Ev. nejvetsi vytlem v halach kolem + a A1  - tam nekde bude Petra Hronova (Petulka promine) a ja. Ale doufam, ze me moc lidi hledat nebude -zni to nebezpecne.
Gabi