[Square] názor

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Středa Květen 9 11:12:30 CEST 2007

No, skoro jsem si taky rikala, ze by mohla nekde existovat (jestli uz neexisuje) nejaka databaze s prehledem ucastniku konference, kde by treba byly i fotky, abyste se mohli podivat, ktere pako do te konference furt posila takove nesmysly......-:)). Vsem kteri by mi chteli prijit osobne dovysvetlit sve nazory 18.5. do Prahy prikladam jedu fotku z Lariati sbirky z Convention. Najdete me podle nejnenapadnejsi svetle zelene sukne. Takze snad se s vetsinou z vas uvidim v Praze. Do te doby se mejte prima a at vam to tancuje.
Gabi