[Square] Ahojky všichni,

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Úterý Květen 15 10:56:27 CEST 2007

 Ahoj,

 tohle je tak trochu problém toho, jak je akce nastavena, jestli jako skautský tábor s pevně daným programem a vyžadovanou disciplínou, nebo jako rekreace s možností tancovat.
 Já osobně, kdybych měl na vybranou, bych dal přednost typu skautský tábor s povinným nástupem na osmou. (začátek tancování v 9 mi připadá jako zbytečná ztráta času)

						Alnagon

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of helena škrobalova
Sent: Tuesday, May 15, 2007 9:17 AM
To: square na square.cz
Subject: [Square] Ahojky všichni,

chci jen říct, že když člověk jede na akci, nějak předpokládá, že jede tancovat. A jestli chce spát, tak by si měl rozmyslet, jestli na akci chce nebo ne. Spát může i doma - a mezi námi z 95 % líp- a když není schopen sám vstanout tak, aby mohl začít třeba v těch 9 hod, pak by měl být vděčný, že ho je ochoten někdo vzbudit. Mějte se krásně. Hela _______________________________________________
Square mailing list
Square na square.cz