[Square] Ahojky všichni,

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Úterý Květen 15 12:13:17 CEST 2007

Taky bych nic nemela proti skautskemu taboru.  Zacatek v devet je docela tolerantni ke spacum, tedy pak uz by mohl kazdy nastoupit. Uznavam, ze kdyz jsou lide vyslovene spaciho typu, kteri pocitaji s tim, ze pujdou treba tancovat az odpoledne, mela by to byt vseho vsudy jejich svobodna vule. Ale ti, co chteji na dany program jit, by nemuseli chodit pul hodiny po zahajeni programu, ale mohli by prijit presne a tu pul hodinu spanku by jim melo vykompenzovat vedomi, ze budou vcas na parketu a umozni vsem zajemcum o stejny level zacit vcas tancovat. Tohle by mohl vyresit Miluv navrh na zruseni programu, paklize se ctverylka do 5-ti minut nesejde (tento cas bych si dovolila prodlouzit na 10 minut, obzvlaste mezi jednotlivymi programy, protoze treba ten predchozi neskonci presne a tak). To je mi pak ovsem lito vsech, kteri by prisli vcas a pak se museli rozpustit kvuli opozdilcum........a mnohe by jiste napadlo, ze uz nebudou jezdit na male akce, kde hrozi, ze si kvuli par spacum nezatancuji level, kvuli kteremu prijeli. Vsechno ma sva pro a proti.
Gabi