[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Květen 15 18:08:16 CEST 2007

Beran, Jan napsal(a):

>  Lepší je tanečníkům vštěpovat, že taneční akce slouží k tancování a
> tím, že se mi zrovna tancovat nechce, možná kazím zábavu sedmi dalším
> lidem, kterým se chce. Teď nechci rozpoutávat debatu na téma právo
> netancovat nebo povinnost tancovat, stačí mi jen, aby si lidi
> uvědomovali tu squareovou fatální dělitelnost osmi.
>
> 						Alnagon

    Alnie, jenze ono to dost dobre nelze oddelit. Konec koncu, jestli ja
budu nutit ostatni, aby sli tancovat, kdyz chci, oni maji stejne pravo
pozadovat totez ode me.

    Je fakt, ze v SD je to mnohem fatalnejsi, protoze pokud tanecnici
nedokazi sledovat fikti, maji problem. Na druhou stranu na jakekoli
vyukovce je pristup "az se mi bude chtit, vstanu - a pak budu pozadovat
od cuera, aby zacal az prijdu" dost sprosty.