[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Středa Květen 16 07:42:59 CEST 2007

Ahojky,
Esli ony ty pozdní příchody nejsou nějakým důsledkem.
Proč nejsem včas na nějakém bloku? Asi proto, že mě to nepřinutilo vstát. Asi proto, že mi ten blok nenabízí to, co bych rád, co bych potřeboval. Pokud se objeví něco, co mě zajímá, tak vstanu.
Víkend (víkendová akce) pro mě není jen tancování. Víkend je pro mě hlavně odpočinek po pracovním týdnu. Víkendová akce je navíc společenská událost. Jedu někam, kde jsou známí a kamarádi se kterými si chci popovídat. A mimo jiné v nějakých rozumných chvílích zatančit. Zatančit tehdy, když mám chuť a náladu.
Co mě přesvědčí abych vstal? To se dá i vyjmenovat - zajímavý taneční blok, účinkující, lidi se kterými jsem domluven že tam budu.
Pokud nepřijdu včas, nemůžu se divit když začnou beze mě a já nebudu stíhat.  Nebo když se blok rozpustí kvůli nedostatku lidí (chtělo by to vedle cedule s levelem i tabulku s nápisem "Další tip začíná v : XX:XX") A nebo když se zavřou dveře 5 - 10 minut po začátku bloku, a pro pozdě příchozí se otevřou jen o přestávkách.
To by bylo řešení, se kterým bych musel počítat.
Přeji pěkný den
Benitto