[Square] (no subject)

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Středa Květen 16 07:57:23 CEST 2007

> Od: helena škrobalova <h.skrobalova at seznam.cz>
> Předmět: [Square] (no subject)
> Datum: 15.5.2007 14:12:30
> V této souvislosti mě napadá jen jedno: Nečiňme druhým to, co nechceme, aby oni
> činili nám.Hela

  *Přebírám si to tak, že dělejme to, co je nám příjemné, nebo-li
                        své taneční umění budu zdokonalovat a udržovat na nalejvárnách
                                           budu         chodit na tancování včas
                                                             usmívat se na tanečníka v roundu
                                                                        a na celou čtverylku ve squaru
                             přičemž vím, že jednou pomůžu někomu jinému a podruhé zase druzí lehce navedou mě :-)))

    vím, že square tančím ráda, ale daří se mi nejlépe, když se dostanu do dobré čtverylky, kde ostatní tanečníci ví, co mají dělat
     případně  při mých pochybách mi vlídně poradí ukázáním prstem, či zopakují název figury - to pak dělám chyby minimálně

 když mě tahají na dvě strany a buzerují, tak znervózním a pak zapomenu i "element left"

  (nebo-li, když si někdo vzpomene, jak jednou Martina Machalíková asi v ZOOMu psala, jaké jsou stupně tanečního umění,
             tak jsem zatím v squaru spíše v první polovině,
       zatímco v roundu už umím druhého v nižších úrovních i docela dobře navést)

           a těším se, jak si pěkně zatancuji na Rainbow s báječnými tanečníky :-))))

                              m*