[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Středa Květen 16 08:13:49 CEST 2007

šli spát až ráno, protože se déle bavili? to pak nepomůže sebelepší
program, ani osobní budíček (Míly) nebo sebelepší výběr muziky (Bitýška)
že.... m*

Vzhledem k tomu, že patřím mezi ty později chodící do pelechu, tak se ozývám :-)
Ano, skoro. V mém případě je jedno, kdy jdu večer spát, stejně se mi nikdy ráno z postýlky či pelíšku nechce.
Pokud se ale objeví program, který mě zajímá, tak se přinutím opravdu zvednout.
Při ponocování o tom samozřejmě dobře vím, musím s tím počítat.
Přeji pěkný den
Benitto