[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Středa Květen 16 08:17:33 CEST 2007

> Ahojky,
> Esli ony ty pozdní příchody nejsou nějakým důsledkem.
> Proč nejsem včas na nějakém bloku? Asi proto, že mě to
> nepřinutilo vstát. Asi proto, že mi ten blok nenabízí to, co
> bych rád, co bych potřeboval. Pokud se objeví něco, co mě
> zajímá, tak vstanu.

Vypada to celkem srozumitelne, jen jednu poznamku bych k tomu
mel - neni to tak davno (3 roky), co poradatele jedne akce resili,
kdy maji nechat ucinkovat jednoho zahranicniho callera.
Padnul navrh od asi deseti hodin, ale byl smeten ze stolu
slovy: to nejde, vzdyt by mu tam nikdo neprisel, on by se
urazil a uz by nikdy neprijel. A to se jednalo o hvezdu akce.
Zdravim timto pritomne organizatory na konferenci :-)

Nic proti tomu, ze neprijdes - ostatne o tom jsem uz psal
v prvnim mailu:
Tanecnik ma pravo si vybrat, zda mu
caller vyhovuje nebo ne, a podle toho prijit,
nebo vubec neprijit - je to i urcity signal
poradatelum, zda ho priste pozvat nebo ne. Ale
povazuji za dost nestastne, kdyz se tanecnici
trousi jako svabi na pivo. Je to neslusne nejen
vuci ucinkujicim, ale i vuci ostatnim spolutanecnikum,
kteri by radi postavili ctverylku.

> Pokud nepřijdu včas, nemůžu se divit když začnou beze mě a já
> nebudu stíhat.  Nebo když se blok rozpustí kvůli nedostatku
> lidí (chtělo by to vedle cedule s levelem i tabulku s nápisem
> "Další tip začíná v : XX:XX")

V programu jsou vzdy uvedeny zacatky dalsich tanecnich bloku.
Stacila by tedy jen cedulka - rozpusteno pro nezajem.

A nebo když se zavřou dveře 5 -
> 10 minut po začátku bloku, a pro pozdě příchozí se otevřou
> jen o přestávkách.
> To by bylo řešení, se kterým bych musel počítat.
> Přeji pěkný den
> Benitto

Vitej mezi narusiteli pohodovosti akci a gaunery prosazujicimi
silacka reseni :-)).

Miloslav Maly