[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Středa Květen 16 09:11:56 CEST 2007

Nazdárek,

>Padnul navrh od asi deseti hodin, ale byl smeten ze stolu
>slovy: to nejde, vzdyt by mu tam nikdo neprisel, on by se
>urazil a uz by nikdy neprijel.

Je to docela dávno (ani nevím kolik), kdy se objevil na jednom specialu zahraniční cuer učící nový rytmus. Blok měl v neděli od 9:00.
Taky jsme vstali.
A pro šťourali - v sobotu se pařilo klasicky u kytar, a navíc jsme museli kvůli vyklízení spací tělocvičny balit ještě před odchodem na tancování.

>Nic proti tomu, ze neprijdes - ostatne o tom jsem uz psal v prvnim mailu,
>Ale povazuji za dost nestastne, kdyz se tanecnici
>trousi jako svabi na pivo. Je to neslusne nejen vuci ucinkujicim, ale i
>vuci ostatnim spolutanecnikum,
>kteri by radi postavili ctverylku.

Nešťastné to samozřejmě je, ale jsou to rozporuplná tvrzení:
Můžu nepříjít (což beru i jako přijdu pozdě, protože ten blok není tak dobrý abych tam byl úplně od začátku), ale je to neslušné vůči lidem v sále.
Chtělo by to těm lidem, co tam jsou včas, vymyslet nějakou kompenzaci za to, že tam jsou a nemůžou tančit.

>Vitej mezi narusiteli pohodovosti akci a gaunery prosazujicimi silacka
>reseni :-)).
>
>Miloslav Maly

Napsal jsem, že se nemůžu divit, a musím s tím počítat.
A navíc je otázka, zda-li pozdě příchozí nenarušují pohodovost úcinkujícího :-)
Benitto