[Square] Pchody a jin

Lenka Hamplova lenka.hamplova na gmail.com
Steda Kvten 16 10:59:20 CEST 2007

Tak jsi me pripravil o praci. :) Neco podobneho jsem chtela napsat ... Jen
bych dodala, ze vidim rozdil mezi tim, ze nekdo nechce prijit na nejaky
tanecni blok a tim, ze na nej dorazi o 5, 10, 15 minut pozdeji. Ti, co
prijdou "jen" pozdeji, zrejme zajem maji, ale uz nemaji tolik ohledu k
ostatnim tanecnikum (a i callerum), aby tam byli od zacatku. Myslim, ze
tohle je potreba rozlisovat a s chozenim pozde bojovat.

Lenka