[Square] Příchody a jiné

helena škrobalova h.skrobalova na seznam.cz
Středa Květen 16 10:54:37 CEST 2007

Nemůžu si pomoct, ale moc děkuju za tento názor. Je to prostě o lidech a jen na lidech záleží, jaké akce budou. Chovejme se prostě tak, ať si můžeme po skončení jakékoliv akce říct - stálo to za to a jsem rád, že jsem se této akce zůčastnil. Hela