[Square] Příchody a jiné

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Středa Květen 16 12:57:10 CEST 2007

Ahojky,
jen takove male doplneni - muj mail na tema "Proc prijdu pozde" neni primo ma optika.
Jen jsem se snazil poukazat co by me k tomu vedlo, kdybych se rozhodoval zda jit, nejit, ci prijit pozdeji. A hlavne na to, ze pokud nekdo zajem o dotycny blok ma, tak si myslim, ze se z toho pelechu vykope :-)
To, ze jsem i doplnil moznosti jak to take zkusit resit, byl jen bonbonek navic. Frantisek to napsal absolutne uzasne a plne s nim souhlasim.
Jen nenvim, jak tohle vyresit. Kdybych vedel, uz to delam :-)
Pokud prichazim na nejaky blok pozde, pocitam s tim, ze si nezatancim. Jsem tam a doufam. Vetsinou se najde nekdo, kdo chce vystridat. Nekdy to trva 5 minut, nekdy 1/2 hodinky, ale pokud mam zajem o to si na tomto bloku zatancit (a diky sve lenosti jsem to neudelal od zacatku), tak vydrzim. Nezehram, nenadavam, nepisu a nemluvim o "elitnich" ctverylkach. Proste se s tim musim smirit, protoze je to jen a jen moje vina.

A jeste poznamka ke stridani. Mam pocit, ze jeste stale funguje to, ze chce-li nekdo ve ctverylce vystridat, zvedne proste ruku.

Preji pekny den
Benitto