[Square] A tak se zase hadame

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Květen 17 09:34:05 CEST 2007

Myslim, ze asi vsichni pochopili, ze Milan tady ve
skutecnosti ventiluje nas osobni konflikt, ktery se
tahne od roku 1999. Myslel jsem si, ze se uz davno
pres to prenesl, ale on si nejak to sve "bebicko"
porad hycka a ventiluje ho zde. Co se da delat.
Asi bych to oznacil jako "kvileni zhrzeneho milence".
Takze cas od casu Milan zafunguje jako papinak
a proste odpusti paru.

Milane, kydas tady hromady hnoje na akce, ktere
neporadam jenom ja, ale pomahaji v nich i Tvi kamaradi.
Neni Te to trapne vuci nim?
Priznavas, ze jsi na techto akcich nebyl a ani nebudes.
Pritom se tu ohanis "zarucenymi" informacemi typu
jedna pani povidala. Na teto konferenci je mnoho
ucastniku PACek. Kdyby jen cast z te hromady hnoje
byla pravdiva, asi by se k Tobe leckdo pridal.
Nestalo se tak i presto, ze na teto konferenci
tech kritik zazniva celkem dost.

Chtel bych pozadat vsechny, kdo maji z PACek stejny
pocit jako Milan, aby se ozvali. Pokud by vas bylo vice,
urcite by to pro nas bylo tema k zamysleni.

A ted par udaju k PACkam:
Za obdobi 6 mesicu se jich uskutecnilo 5. I pres
takto vysokou frekvenci byl nejnizsi pocet ucastniku
55, na vetsine akci se v soucasnosti tolik lidi nesejde.
Prumerny pocet ucastniku je tak okolo 80.
Budicek probiha ne v 9:00, ale v 8:00, zpravidla ale
cca 3/4 ucastniku neni zapotrebi vubec budit, vetsinou
tou dobou vstavaji sami. Tech, kteri nevstavaji je minimum,
tak asi 5 lidi. Vykopavani ze spacaku opravdu nejsou.
Zacatek tancovani je v 9:00 a ctverylky jsou vetsinou
postaveny vcas (nevim jak v Plusove casti, ale u A1 a A2
to tak je vzdy). Tedy na rozdil od mnoha akci nemame
problemy stavet ctverylky v 9:00 a lidi na to nekaslou.
Vetsina lidi na tyto akce jezdi opakovane.

Priznam se, ze pri cteni tech zvastu jsem si zahraval
s myslenkou sem do konference napsat, ze v ramci uspornych
opatreni se v pristim roce bude vecer od 21:00 tancovat pri
svickach a ze by se z hlediska obecne slusnosti melo oddelit
spani - muzi samostatne, zeny samostatne, vyjimku ze by
dostaly jen sezdane pary a deti predskolniho veku. Bavil
jsem se predstavou, jak Milan vysumi. Jenze on by to treba
mohl vzit vazne i nekdo dalsi.

Protoze i negativni reklama je reklama, vyuziji situace
k upozorneni, ze vsechny terminy PAC je mozne najit
v kalendari akci na www.square.cz, nebo na www.lariat.cz
v sekci vybrane tanecni akce. Tyto akce budou mit v programu
Plus, A1, A2, C1, C2, ale na dvou z nich bude program rozsiren
o Student party, tedy bude tam i EB, B, MS a krome toho
se tam predpoklada navic samostatna hala na Country tance
kombinovane s Line dance.

Miloslav Maly

PS: Myslim si, ze dalsi osocovaci komunikace by mela
probihat mimo konferenci a osobne bych to uprednostnil.
Zarucit se ale za to nemohu.