[Square] A tak se zase hadame

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 10:23:58 CEST 2007

> Od: Malý Miloslav
> Budicek probiha ne v 9:00, ale v 8:00, zpravidla ale
> cca 3/4 ucastniku neni zapotrebi vubec budit, vetsinou
> tou dobou vstavaji sami. Tech, kteri nevstavaji je minimum,
> tak asi 5 lidi. Vykopavani ze spacaku opravdu nejsou.

  *tak to ja si budicky na akcich vychutnavam... osobni i ty hudebni
    aspon se nemusim jednou spolehat na budik, jako doma
  I kdyz naposled v Bitysce jsem nejprve rozzurene vybehla ze spacaku hledat toho ...
                                 komu hraje mobil, ze si ho nevypne
     a nakonec jsem skoncila v registraci, kde mi rekli, ze me z reprobeden budilo Largo od Vivaldiho,
      z čtvera ročních období - housle hrali krasnou hudbu  :-)))
  m*