[Square] A tak se zase hadame

Milan Vancura milan na ucw.cz
Čtvrtek Květen 17 11:29:21 CEST 2007

> Myslim, ze asi vsichni pochopili, ze Milan tady ve
> skutecnosti ventiluje nas osobni konflikt, ktery se
> tahne od roku 1999. Myslel jsem si, ze se uz davno
> pres to prenesl, ale on si nejak to sve "bebicko"
> porad hycka a ventiluje ho zde. Co se da delat.
> Asi bych to oznacil jako "kvileni zhrzeneho milence".
> Takze cas od casu Milan zafunguje jako papinak
> a proste odpusti paru.

Takze jeste jednou - pro ostatni, kdo chteji koukat na obsah a ne jen vyuzivat
(nebo spis zneuzivat k verejne sirenym lzim jako ta v odstavci vyse) osobni
jmena odesilatelu: vcera jsem napsal pomerne dlouhy mail a nemel jsem na nej
tolik casu. Pokud nekomu jeste dalsimu prijde malo srozumitelny, jsem schopen,
doufam, ho dovysvetlit par vetami:

1. naprosto, 100%, chapu mail od Frantiska a souhlasim s tim, proc a jak tu
   situaci vidi a reaguje. Navic jsem podobnou situaci mnohokrat zazil, kdyz
   jsem jeste byl v SD aktivnejsi, a proto si ji dokazu velmi dobre predstavit.

2. zbytek meho predchoziho mailu reagujicim na Frantiskuv mail bylo zamysleni
   na tema, jestli nahodou cele te situaci nelze uplne predejit tim, ze se
   zamyslite nad uplne jednoduchou ideou: pokud ten problem je tak casty, neni
   to nahodou tim, ze ucastniky tlacime do neceho, co nejsou schopni nebo
   ochotni?

Nerikam, ze musite dojit ke kladne odpovedi v bodu 2, jen mi prislo, ze pokud
mate takovy problem, je dobre se nad tim zamyslet.

To byl ten muj pridavek.

Mejte se pekne,

Milan