[Square] (square)

lenkakric na centrum.cz lenkakric na centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 13:05:40 CEST 2007

Ráda bych vyjádřila, jak vidím jakožto tanečník PACky já. Účastnila jsem se v letošní sezóně asi čtyř PAC(některé spojené se Student party apod.) a zaznamenala jsem např. v prvních pátečních blocích, že nedorazil dostatek tanečníků včas. Jednou jsme takhle čekali i s callerem Davidem Tesařem asi 10 minut a když nikde nikdo nebyl, postavili jsme boxík a tancovalo se PLUS... David to zvládl perfektně a asi za dalších 10 minut se poskládala celá čtverylka. Osobně jsem se dobře bavila i v boxíku. Na klubu, když nás bylo na začátku málo, jsme už taky několikrát měli triangl a abych pravdu řekla, bylo to možná zábavnější, než celá čtverylka, protože je to trošku změna. Pořád se to ale samozřejmě tancovat nedá... Jinak: PAC je akce výuková a Míla a ostatní to odpovědně řídí. Já jsem zrovna ten, koho musí večer zahánět do spací místnosti a já pořád přemlouvám, aby nás "ještě deset minut" nechal hrát UNO. Ráno mě musí Míla dvakrát budit a pak vysypat ze spacáku, jinak bych přišla až na odpolední bloky, ale už když na akci jedu, tak s tímto počítám a teď se na Mílův budíček už "skoro" i těším :-) Myslím, že na pořadatelích je, jak akci nastaví a zpětnou vazbou je počet tanečníků, kteří na akci jezdí. Jelikož PAC jsou hodně navštěvované, tak to s tou organizací není asi zase tak špatné... Navíc se Míla ke konci akce ptá lidí, jak se jim to líbilo a co by měl případně ještě doladit. Na většinu kritik sice reaguje tak, že vysvětlí, proč je to právě tak jak to je a nic moc se nemění, ale jsou to myslím většinou drobnosti... Se střídáním ve čtverylce na PACkách taky nemívám problém a nevšimla jsem si, že by někdo seděl příliš dlouho a to se po lidech docela dívám. Zdravím všechny a přeju pěkný den! Jahúdka (Bells-Brno)