[Square] A tak se zase hadame

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 13:30:07 CEST 2007

Ja bych se rada vyjadrila ke dvema drive zminenym vecem:
1) PAC - je vyukova akce, takze chapu, ze je-li tanecnik genialni a vsechny levely ovlada, treba to uz pro nej neni dost atraktivni a nechce se zdrzovat s nami ostatnimi, co se ucime (a zrejme cely zivot ucit budeme). Jinak si ale myslim, ze takovych je po certech malo a naopak ceckari by meli byt radi, ze si maji kde v CR zatancovat. Jsem vdecna za to, ze PACky existuji, protoze to je uzasna nalejvarna i rychle opacko pro vsechny, kdo stale v necem tapou, nebo se chteji ucit vyssi level nez zrovna umi a to pokud mozno rychleji nez na klubech cca za rok, dva. Halt i ucast 60-80-ti lidi (coz je na malou akci slusny vykon), ze kterych v hale na Basic a MS je prvnich 30, naznacuje, ze dalsi dve az tri haly s vyssimi levely v momente, kdy v prumeru 10 lidi zrovna odpociva, nebo se obcerstvuje, muze mit problem postavit vic jak jednu ctverylku.
2) trochu bych odporovala nazoru, ze zachovat prvni ctverylku co prijde na parket (je-li treba jen jedna) je spravne, protoze kdo v ni neni - jeho chyba. Ja jsem snad nikdy pozde neprisla, ale kdyz jsem prisla, tak ctverylka uz na parketu stala a 5 lidi (nejlepe devcat) koukalo. A je to. Nezbyva nez se zaradit mezi koukajici a doufat ve stridani.
Gabi