[Square] (square)

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 14:22:16 CEST 2007

Netuším. Zahánění jsem opravdu nikdy nezažila. Nutno podotknout, že u UNA se většinou nedá být moc tiše, ale určitě je to lepší, než když se najde nějaký vášnivý kytarista, nebo nedej bože nějaký opilý (ale to už jsem dlouho neviděla). Když je možno mít nějakou místnost daleko od těch spacích, kde by se mohli noční tvorové vyřádit, tak prosím.
Gábi

acáku, jinak bych přišla až na odpolední > bloky, ale už když na akci jedu, tak s tímto počítám a teď se > na Mílův budíček už "skoro" i těším :-)