[Square] pozdni hodiny

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Pátek Květen 18 07:40:13 CEST 2007

Ahojky,
coby produkcent zvuků na strunné nástroje bych se dovolil ozvat :-)

> Od: gjavurkova at centrum.cz
>
>Nutno podotknout, že u UNA se většinou nedá být moc tiše,
>ale určitě je to lepší, než když se najde
>nějaký vášnivý kytarista, nebo nedej bože nějaký opilý (ale to už jsem
>dlouho neviděla). Když je možno mít nějakou místnost daleko od těch
>spacích, kde by se mohli noční tvorové vyřádit, tak prosím.
>Gábi

 Tot samozrejme otázka. Mne se samozrejme podstatne lepe usina za zvuku kytary, nez za obcasnych vykriku u karet :-)
S mistnosti dal od spacich plne souhlasim a rad se do ni kdykoliv odklidim.  Staci ukazat.
A mimochodem, muzika se da vyluzovat i potme, coz pro hrani karet prilis neplati :-)

Kdyz jsem tady narazil na stezovani kdo rozsveci ve spacich mistnostech a pod., tak si dovolim prohlasit, ze opet (jako vzdy) zavisi na dotycnych lidech. Napr. ja chodim spat spis pozdeji, a peclive se moc a moc snazim nedelat nejaky hluk, kdyz se sunu do spacaku (nejhorsi jsou v tomto pripade jakekoliv priserne vrzajici dvere :-) ).
Tak nas "nocni ptaky" nehazejte prosim vsechny do jednoho pytle :-)
Preji pekny den
Benitto