[Square] PAC

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pondělí Listopad 19 15:36:40 CET 2007

> tanecnikum, kteri diky prostorove orientaci maji ztizeny pohyb po
> ctverylce. Takovi dany level zvladaji, pouze jsou nachylnejsi ke
> zmateni. Tem staci naznacit smer. Ale pokud mam v plusove
> ctverylce tahat tanecniky, pro ktere je scoot back z leve vlny
> neprekonatelny problem a recycle zahadny povel ktery caller prave
> vymyslel, tak si proste domluvim partu kamaradu se kterymi si
> zatancuji, protoze jsem si zaplatil za svoji zabavu a  nebavi mne
> tahat lidi po ctverylce, nebo na ne pokrikovat, protoze nejsou
> schopni utvorit radu. Verim, ze mnozi se mnou nebudou souhlasit a tak.

Je smutnou skutecnosti, ze se s timto nesvarem tezko bojuje,
zvlaste kdyz tanecniku jezdi stale mene a mene. Nicmene PACka
je nastavena tak, aby i caller mohl o prestavce nezvladajicim
tanecnikum rici, ze by meli jit o program ci dva nize. Pokud se
callerovi do toho prilis nechce, muze rici organizatorum. Totez
plati i o tanecnicich - mohou se obratit na organizatory.
Cilem PACek je dostat tancovani na lepsi uroven, coz pro nektere
tanecniky muze byt nekdy i bolestne. Vitame kazdeho novacka,
ktery ma o tanec zajem, je to ale podmineno predpokladem, ze
je schopen se ucit.

> A na zaver k ohleduplnosti. Toho hajzla (nestydim se jej takto
> nazvat), ktery zkazil pripravu ucitelu cestiny ve tride kde se
> tancovalo A, bych vykopal na sibir. Asi si neuvedomil ze to mohla
> byt jeho posledni akce. A to ne proto, ze bych jej dostal do
> rukou, ale proto, ze timto cinem muze zpusobit takove problemy,
> ze Milovi uz tuto skolu nepujci. A zajistit takovou akci je
> udesna prace, jiz muze zkazit nebo alespon ztizit i jeden
> takovyhle hajzl. Na zaver prosim vsechny kteri docetli az sem.
> Zamyslete se nad svymi ciny.
> Spousta vasi zabavy muze ostatnim ublizovat.

Priznam se, ze nebyt tim, kdo velice perne shanel nejake
tanecni prostory, kdybych nebyl garantem, ze nebude prusvih,
dostal bych pri pohledu na ty upravene texty hodne dlouhe
zachvaty smichu. Ve chvili, kdy se nam jednalo o to,
zda presvedcime vedeni skoly, ze nam mohou verit, to
byl ale hodne velky problem. Urcite by nasledovala ze strany
postizene ucitelky dost ostra vytka. Nejen na nasi adresu,
ale i na adresu ucitelky, ktera se za nas dost primluvila.
A bylo by po skole a po PACkach.

Po ztrate ZS Bellova jsem velmi dlouho hledal alespon nejake
prostory. Nebyla to legrace - pozadovane najmy jsou dnes tak
vysoke, ze vstupne by se vysplhalo nejmene na 500 Kc, spise
na 600. Chtelo by se vam to platit?

Chtel bych upozornit na to, ze od ledna 2008 se meni
platba pro neprihlasene tanecniky - ten, kdo se prihlasi
do urceneho terminu, bude platit 250, pozde prihlaseni ci
neprihlaseni to budou mit za 350 Kc. Reditelka skoly
pozaduje, abychom ji dali pred akci vedet, kolik lidi
pojede. Predpokladam, ze rozdil v cene o 100 Kc je uz dost
motivujici k tomu, prihlasit se vcas. Prihlasit se je mozne
na Lariatich strankach, mailem nebo telefonicky.

Chtel bych pozadat jeste o nasledujici - vyplnujte do
registracniho formulare jen jednu osobu. Tedy v
zadnem pripade ne Jana a Petr Novakovi. To nam mate
soucty - vyhodnoti nam to jen jako jednoho prihlaseneho
tanecnika. Stejne tak na sebe davejte kontakty. Pokud na
sebe kontakt nenechate, v pripade nejake zmeny (treba zruseni
akce) nebudete informovani. Z kontaktu uprednostnujeme
e-mail - kazda akce ma ve svem seznamu prihlasenych moznost
rozeslat hromadny e-mail, coz nam v pripade nejakych zmen ci
zruseni akce velice usnadni praci.