[Square] PAC

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Listopad 19 18:54:42 CET 2007

Jeste je u toho par problemu:
1. I kdyz mne se to nastesti nestalo ale vim o lidech co nedostali
graduaci a kvuli tomu skoncili se squarem ( jak moc umeli nemohu posoudit )
2. A znam HOSTUJICIHO callera, ktery udelil graduaci i kdyz nechtel,
protoze ho k tomu vedeni klubu donutilo.

Pyro