[Square] PAC

Antonin Michal Antonin na jtbank.cz
Pondělí Listopad 19 19:33:08 CET 2007

Joj Pyro, jak by doslo na realizaci, tech problemu by bylo...

Jen namatkou:
- Kdo ma pravo graduaci udelovat? (Caller? A kdo je to caller? Tak caller s
nejakou licenci? A kdo mu ji da? Tak klubovy caller? A co ti, kdo nemaji
domovsky klub? Ma byt pravo zatancovat si na akci podlozeno povinnym
clenstvim v klubu? A co je to klub? Co brani vzniku klubu o jednom clenovi?
A co tam, kde jsou v klubu dva a vice calleru, nemaji se radi a delaji si
naschvaly? Kde se bude zverejnovat, kdo ma od koho graduaci z ceho? Ma mit
caller graduaci udelivsi pravo tuto revokovati?...)
- Jak se bude graduace prokazovat? (Predlozenim graduacniho diplomu pri
registraci? Nemam ho ani z jedne ze svych graduaci, a minimalne ze dvou jsem
ho nikdy ani nedostal. Jak dlouho ostatne ten papir vydrzi takove zachazeni?
Zavedeme centralni registr tanecniku a tanecnicke prukazy? Kdo to povede,
kdo bude vydavat glejty, resit spory, odpovidat za dodrzovani predpisu o
ochrane osobnich udaju?)
- Jak dlouho bude graduace platit? (Dozivotne? Byval jsem si celkem jisty na
A a Plus jsem ucil, dnes bych si daval na basicu majzla. S casovym omezenim?
Kdo to bude sledovat? Opet centralni registr tanecniku? Vymena clenskych
prukazu co dva roky s prezkousenim pred komisi?)

A tak dale, fantazii papirovych certu a organizacnich dablu se meze
nekladou. Dovolil bych si ale vypichnout:

- Potom, co urcite procento tanceschopnych lidi nakrkne s timhle nezbytne
spojena urednicina (kdyz uz nemluvim o nicem horsim) natolik, ze si najdou
jinou zabavu, zbude jeste aspon jedna ctverylka na republiku a level do
Plusu vcetne?

Osobne bych se pro zacatek drzel toho, ze zachovani poradku na akci - tedy
vcetne umravneni nesoudnych tanecniku - je pravem a snad i povinnosti
organizatoru akce, kteri mohou pozadat o vypomoc callery, a pripadne i
vybrane tanecniky. Nesporne pak maji pravo (bude-li to nutne) vyhodit
neprizpusobiveho jedince ze ctverylky, salu, pripadne cele akce. Budou-li
mit tu odvahu, to je jina otazka. Jiste, prijemne to neni, ale po mem soudu
je to dulezitejsi servis nez teply obed a ticha zona na spani.

A nezatracoval bych domluvene ctverylky. V rade pripadu jsou nastrojem
prirozeneho vyberu.

Mejte se pekne,

zdravi Michal