[Square] PAC

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Listopad 20 10:04:01 CET 2007

RE: [Square] PACTak se nam tu diskuze rozjela na ono stare, stale bolestne
tema. Nehodlam nejak rozebirat predchozi prispevky,
spise chci upresnit to, s cim se lide mohou na PAC setkat.

PAC neni spolecenska akce, na ktere se caler nutne musi
prizpusobovat v nejvyssi mozne mire. PAC je vyukova
a procvicovaci akce a z toho vyplyvaji nektere odlisnosti.

Caller na PAC ma pravo vykazat ze ctverylky kazdeho,
kdo nezvlada predchazejici programy nebo neni schopen
vstrebavat vyuku noveho programu. Stejne tak muze
byt pri procvicovani vykazan i ten, na kom se neprojevi
v prubehu akce sebemensi naznak zlepseni, tedy clovek,
ktery viditelne prekrocil hranice svych schopnosti.
Uprednostnuji, kdyz to caller rekne dotycnemu nekde
stranou od ostatnich, protoze se neco podobneho neposloucha
dobre, pokud to ale nepomuze, ma pravo to rici i verejne
prede vsemi. Stejne tak tanecnici maji pravo odmitat
ve ctverylce toho, o kom vi ze tam nema co delat.
Calleri i tanecnici se pripadne mohou obratit na organizatory
akce, ti vzniklou situaci vyresi. Organizatori ale mohou resit
jen to, o cem se dozvi.

Muze se stat, ze se nekdo postavi na to, co nezvlada
proto, ze nema jinou moznost jak si dany program vytancovat.
Tohle se da resit dohodou s callerem a domluvenou ctverylkou.
Tanecniku ochotnych pomahat ostatnim je vzdy dost, pokud
vidi ze to ma smysl, ze to prinasi nejaky vysledek. Nechut
pomahat je adresovana tem, u kterych zadna pomoc neprinasi
viditene zlepseni.

Na adrese www.lariat.cz muzete najit zalozku "seminare".
Je bohuzel silne nevyuzita. Kdokoliv z vas se tam muze
prihlasit s upresnenim, o jaky program ma zajem. Pri cetnosti
masich akci neni problem udelat jakoukoliv vyuku za predpokladu,
ze bude dostatecny pocet zajemcu.