[Square] PAC

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Úterý Listopad 20 11:26:59 CET 2007

Nebyla by tam nekde kolonka "potreboval bych radne procvicit level....."? Doufam, ze celou vyuku uz bych absolvovat nemusela, ale nejake radne procvicovani A1 s vysvetlenim pusvihovych situaci by bodlo. Protoze na PAC se to uci po figurach a na akcich pak vetsinou nikdo nema moc casu na vysvetlovani a to je skoda. No tak to jen kdyby bylo vice lidi podobych potreb.......
Gabi
> Od: mm na chello.cz
> Komu: "Konference o Square Dance" <square na square.cz>
> Datum: 20.11.2007 10:04
> Předmět: Re: [Square] PAC

Tak se >nam tu diskuze rozjela na ono stare, stale bolestne>tema. >Nehodlam nejak rozebirat predchozi prispevky,>spise >chci upresnit to, s cim se lide mohou na PAC setkat.> >PAC >neni spolecenska akce, na ktere se caler nutne musi>prizpusobovat v nejvyssi mozne mire. PAC je vyukova>a >procvicovaci akce a z toho vyplyvaji nektere odlisnosti.> >Caller >na PAC ma pravo vykazat ze ctverylky kazdeho,>kdo >nezvlada predchazejici programy nebo neni schopen>vstrebavat vyuku noveho programu. Stejne tak muze>byt >pri procvicovani vykazan i ten, na kom se neprojevi>v >prubehu akce sebemensi naznak zlepseni, tedy clovek,>ktery >viditelne prekrocil hranice svych schopnosti.>Uprednostnuji, kdyz to caller rekne dotycnemu nekde>stranou od ostatnich, protoze se neco podobneho >neposloucha>dobre, >pokud to ale nepomuze, ma pravo to rici i verejne>prede >vsemi. Stejne tak tanecnici maji pravo odmitat>ve >ctverylce toho, o kom vi ze tam nema co delat.>Calleri i tanecnici se pripadne mohou obratit na organizatory >>akce, >ti vzniklou situaci vyresi. Organizatori ale mohou >resit>jen >to, o cem se dozvi.> >Muze >se stat, ze se nekdo postavi na to, co nezvlada>proto, >ze nema jinou moznost jak si dany program vytancovat. >Tohle >se da resit dohodou s callerem a domluvenou ctverylkou. >>Tanecniku ochotnych pomahat ostatnim je vzdy dost, pokud >>vidi >ze to ma smysl, ze to prinasi nejaky vysledek. Nechut >pomahat je adresovana tem, u kterych zadna pomoc >neprinasi >viditene zlepseni.> >Na >adrese www.lariat.cz muzete najit zalozku >"seminare".>Je >bohuzel silne nevyuzita. Kdokoliv z vas se tam muze>prihlasit s upresnenim, o jaky program ma zajem. Pri >cetnosti>masich >akci neni problem udelat jakoukoliv vyuku za predpokladu,>ze >bude dostatecny pocet zajemcu.> >Miloslav Maly> > >_______________________________________________