[Square] Program Convention - vas nazor?

iregula na centrum.cz iregula na centrum.cz
Čtvrtek Září 6 18:35:31 CEST 2007

Nazdar Jirko,
Je vidět, že ses vyhrál s programem, a vadí mi jediná věc. Střídání plusu a RD v jednom tanečním bloku. Chci-li zatancovat P, a netancuji RD, nezbývá, než počas RD zůstávat v sálu a vyčkávat kdy RD skončí a začne P. Protože když si místo čekání zajdu zatancovat na jinou úroveň SD, málokdy se poštěstí přijít na P tak, abych se poostavil do čtverylky.
Problematika již byla moc krát diskutovaná a domníval jsem se, že převládl názor - zachovat v bloku samostatně SD a samostatně RD. Pokud je nutno střídat tance v bloku, tak mnohem přijatelnější mi připadá střídání různých úrovní téhož druhu tance. Výhodou je, že při tancování nižších levelů (B, MS) se tanečníci z  nižších levelů dostanou do čtverylek kde budou i tanečníci z vyšších levelů. O výhodách tohoto spojování levelů nebudu psát, ale jsou zřejmé a stojí za úvahu.
Pozdravuje Igor z Hukilau.