[Square] Program Convention - vas nazor?

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Sobota Září 8 21:13:31 CEST 2007

*Ahoj,
  Jirko, nejak jsem v programu nenasla line a country,
  což bylo vitane na minulych konvencich  hlavne pro ty nejmladsi vekove skupiny.
    Line mi sice staci jen pozorovat,
  ale zpestrit si tancovani country tancem jsem vyuzivala.
   taky mi pripadlo, ze lidi z country videli, co je square a round...
 m*