[Square] Program Convention - vas nazor?

Scobak scobak na zoznam.sk
Pátek Září 7 01:27:39 CEST 2007

Ahoj Igore,

vim, ze je diskuse, jestli sD a RD v jedne hale stridat nebo zvlast. Ja
pochazim z Karoliny, cize klubu, ktery to strida a funguje takto uz sedmnact
let. Proto mi neni vylozene proti srsti michat SD a RD v jedne hale. Myslim,
ze to je dynamictejsi (Majovka vzdy mela smisene bloky).

Program je vsak kompromis obou stylu. Jsou separovane bloky, jsou bloky
smisene. Protoze prijede hodne zahranicnich tanecniku (do teto chvile se
predbezne registrovalo necelych 100), je fajn, kdyz se ve squarove hale
objevi i round. Mame spoustu vybornych roundovych tanecniku a pokud je
vetreme alespon v nekterych blocich do squarove haly, odnesou si od nas
zahranicni navstevnici pocit, jak dobre tancujeme :). Kvalita nasich
roundovych tanecniku je neco, cim se pred svetem muzeme hrdit :).

Protoze jsem nektere bloky spojil SD a RD, umoznilo mi to zaradit C1 (coz
bylo pri ucasti Joachima Ruhenbecka skoda nevyuzit).

Pocitam, ze hodne z tanecniku plus tancuje take A1 - ti pak mohou v dobe
dvou takovychto tipu prebehnout do haly s A1.

Jako organizatori budeme ucinkujici tlacit v takovychto pripadech do
kratkych tipu - takze to bude snesitelne.

Specifikum tohoto Convention jsou ruzne velke haly. Snazil jsem se bloky
pretrasat podle toho, kde asi bude v jakou chvili nejvetsi naval (napr. RD
Clinic Waltz od 11:00 - cili styling waltzu je neco, na co mohou vsichni,
kdo ovladaji alespon zakladni fihury - alespon na zacatek - proto nikde
jinde v tu chvili neni round).

Vysledek odpovida prepracovavani, prepocitavani casu, ctyriceti korekturam
od Douga a asi deseti korekturam dalsich ucinkujicich. Presne v tomto poradi :).

Jirka