[Square] Program Convention - vas nazor?

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Úterý Září 11 00:10:44 CEST 2007

> Od: Michal Dingo Janak <dingo at square.cz>
> Předmět: Re: [Square] Program Convention - vas nazor?
> Datum: 10.9.2007 14:53:58
> On Mon, 10 Sep 2007 13:49:11 +0200, " wrote:
> >

> .... a ted jeste neco malo k Country v programu
> Jelikoz, zde zaznelo at se vyjadri poradatele, jednich z poslednich
> Convention, tak ja mohu napsat jen svuj "letmy" postreh ...
> Co se tyce zminky o vynosu z country balu, tak to byla naprosto zanedbatelna
> suma - temer nula (alespon co se tykalo nasi Convention).
>
> Rovnez si take myslim, ze pocet zucastnenych "cistokrevnych" countrystu je do
> [...]

Jako poradatel prvni Copnvention s Country v programu jsem tohoto - tehdy odvazneho a diskutabilniho zameru  - nelitoval ani po ideove, ani po financni strance.

Ideove byl hlavni duvod v moznosti naboru novych tanecniku SD mezi countrysty - valná cast z nich nemela o existenci SD a RD ani poneti. Snad neni ani uplne nejdulezitejsi, nakolik tento zamer vysel. The sense of the moving is not only the target, but the way as well. Zeptejte se Extendu Ostrava - dnes tam tanci SD kolem deseti countrystu. Jiste, nejspis diky Lence Drnovske, ktera tam tyto lidi privedla ze sve Country skupiny, ale ta iniciace z Convention tam hrala tez svou roli.

Po financni strance podil jak Country balu tak i tanecniku samych znacne zmensil (ocekavany) schodek akce, i pres vysoke naklady na profesionalniho promptera. Nemam ted po ruce data, ale bylo to snad kolem 50 lidi, spise  i vic. Diky jim jsem prodelek cca 15 ci 16 000 Kc jeste prezil, ale kdyby to melo byt bez nich pres 25 000 Kc, asi bych z toho mel hodne dlouho tezke sny. Ci spise nespavost.

Takze mne zprava o chybejicim Country v programu Convention vubec nepotesila.

FRV

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach