[Square] Program Convention - vas nazor?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Pondělí Září 10 07:53:37 CEST 2007

> *Ahoj,
>   Jirko, nejak jsem v programu nenasla line a country,
>   což bylo vitane na minulych konvencich  hlavne pro ty
> nejmladsi vekove skupiny.
>     Line mi sice staci jen pozorovat,
>   ale zpestrit si tancovani country tancem jsem vyuzivala.
>    taky mi pripadlo, ze lidi z country videli, co je square a round...
>  m*

Ano, lidi z country videli dalsi tanecni styly. A nejen to,
nekteri o ne zacali mit i zajem. Za timto ucelem byly country
tance a line dance pred tremi lety protlaceny do programu
Convention.
I kdyz byla posledni Convention svym poctem ucastniku vyrazne
vetsi nez v predchazejicich dvou letech, ta stovka tanecniku
na country a line dance rozhodne nesla prehlednout - byla
to vyznamna polozka nejen v celkovem poctu ucastniku, ale
i po strance financni.
Osobne jsem presvedcen, ze pridani country tancu a line dance
je nejucinnejsi moznou propagaci nasich tanecnich stylu
a pokud se pro nas bude situace vyvijet tak nepriznive jako
dosud, kdy se nam z celorepublikoveho hlediska nedari nabory
novych tvari (coz je dost pravdepodobne), za kratkou dobu se
bez techto nove pridanych druhu tancu neobejdeme ani na
dalsich akcich. Uz ted je problem, ze mnohe, drive velke
akce, jsou na pokraji krachu. Takze tyto tanecni styly berte
nejen jako celkem ucinnou propagaci, ale i jako moznost,
jak nektere akce zachranit. Tanecni zakladna na country
tancich a line dance (nepocitam do ni skupiny zamerene
jen na vystupovani) v celkovem souctu vyrazne prevysuje
tanecni zakladnu na SD a RD.