[Square] Program Convention - vas nazor?

Michal Dingo Janak dingo na square.cz
Pondělí Září 10 14:50:16 CEST 2007

On Mon, 10 Sep 2007 13:49:11 +0200, " wrote:
> Ano Petře, asi to je kontraproduktivní, pokud narážíš na to, že
> zatímto na tvém ranním bloku se plácalo 16 tanečníků na armádní
> pochody, určitě je to strašně bavilo, my měli narvanou halu. Kdyby
> nebyli lidi v CT hale, myslíš, že bys tam měl více lidí? Hanče

... obavam, se ze by asi nemel ... nebot v case "jeho" bloku mela valna cast
tanecniku jeste noc ...

... a ted jeste neco malo k Country v programu.
Jelikoz, zde zaznelo at se vyjadri poradatele, jednich z poslednich
Convention, tak ja mohu napsat jen svuj "letmy" postreh ...
Co se tyce zminky o vynosu z country balu, tak to byla naprosto zanedbatelna
suma - temer nula (alespon co se tykalo nasi Convention).

Rovnez si take myslim, ze pocet zucastnenych "cistokrevnych" countrystu je do
jiste miry ovlivnen i poctem country skupin v danem regionu (meste) a to jeste
s rozlisenim jestli jsou zamereni vyhradne na souteze (v takovem pripade je
takova to akce nezajima) nebo skupiny kde si tancuji jen tak pro radost
(pravdepodobnost ucasti je vyssi). Prespolni se "do neznama" (bez dobrych
referenci) nepohrnou.

S pranim hezkeho zbytku dne

Michal Dingo Janak
dingo na square.cz