[Square] Program Convention - vas nazor?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Úterý Září 11 07:22:06 CEST 2007

Jirko, kdyz jsem si precetl nasledujici odstavce,
vybavil se mi ten pstros strkajici hlavu do pisku.

Mame problem a dost velky. A bylo by dobre s nim
neco delat. Neudelame s nim nic, kdyz o tom budeme
jenom kecat. A uz vubec nic s nim neudelame, kdyz
se budeme tvarit ze neexistuje.

Nepripada me, ze resenim naseho problemu je pritahnuti
tanecniku ze zahranici.

Pokud si svoje problemy nedokazem vyresit sami
vlastnimi silami a z nasich zdroju, nezaslouzime si
nic jineho, nez aby to slo kompletne do kopru.
V cechach k tomu nemame moc daleko, na morave jsou
na tom o trochu lepe.

Jsou to asi 4 roky, co jsem zkousel zjistovat, kolik
je v CR fukcnich klubu. Kriteria byly nasledujici:
klub se pravidelne schazi, postavi ctverylku na
Mainstream (ci vice), a ma callery. Dopracovali
jsme se k pouhym 15 klubum, z nichz rada je na hranici
funkcnosti. Podivej se do starsich adresaru a porovnej
si ten ubytek.

Miloslav Maly